Zakup wraz z dostawą materiałów piśmienniczo biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz z opasek do identyfikacji pacjenta.

  • Numer postępowania 32/22/ZP
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2022-12-16 09:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2022-12-16 09:15
    Publikacja w strefie publicznej:
    2022-12-06
    Termin zakończenia postępowania:
    2023-02-15

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2022-12-06 14:17 -
    icon SWZ - biurowe.docx 2022-12-06 14:17 1.28 MB
    icon SWZ - biurowe.pdf 2022-12-06 14:17 2.18 MB
    icon Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ.docx 2022-12-06 14:17 1.1 MB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2022-12-06 14:17 0.13 MB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia 2022-12-16 09:00 -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach 2022-12-29 12:47 -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2022-12-16 11:12 -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa